شیانچی در لغت به معنای آینده نگری است. آینده‌ای که با سرعت باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و انجام تمامی کارها به صورت آنلاین خواهد شد. در این روزها مکان‌های عمومی، خیابان ها و شهر‌ها به دلیل شلوغی زیاد آرامش قبل را از ما گرفته اند. برای رهایی از این شلوغی‌ها، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از لوازم خانگی گرفته تا زیورآلات و محصولات زیبایی و آرایشی به صورت آنلاین سفارش داده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. می‌توانید با خرید آنلاین در زمان صرفه‌جویی کرده و همچنین تنوع بیشتری از محصولات را در اختیار داشته باشید. هدف فروشگاه اینترنتی شیانچی فراهم کردن بستر مناسب برای یک خرید آنلاین راحت در حوزه‌های مختلف می‌باشد و با دیدگاه صرفه جویی در وقت، پول و انرژی شما گام در این مسیر نهادیم.

چگونه بفهمیم تلویزیونی دارای کیفیت ۴k می باشد؟

اولین روش تست ۴k تلویزیون این می باشد که یک برگه کاغذ a5 را برداشته، ان را تا کرده و وسط کاغذ را اندازه یک دایره سه سانتی پاره کنید تا زمانی که اقدام به باز کردن کاغذ می نمایید دقیقا وسط کاغذ یک دایره مشخص باشد. برای داشتن خرید خوب باید به یک فروشگاه لوازم خانگی معتبر مراجعه کنید.

در ادامه فرآیند تست ۴k تلویزیون ، اقدام به دانلود یک کلیپ ۴k از اینترنت نمایید و در فلش خود ذخیره سازی کنید.

فلش را به تلویزیون خود وصل کرده و پس از آن فیلم ضبط شده در فلش را بر روی تلویزیون فورکی خود پخش کنید و هنگامی که فیلم یا برنامه در حال پخش می باشد کاغذ را روی تلویزیون قرار دهید در این صورت تراکم پیکسل کاملا قابل دیدن خواهند بود.

شما به راحتی نخواهید توانست پیکسل های این دستگاه را بیاید بنابراین لازم است تا مدت زمان زیادی را به دستگاه خود خیره شوید تا تست ۴k تلویزیون را به راحتی قابل حصول باشد.

چگونه بفهمیم تلویزیون 4k است

این یک روش عامیانه و اولیه در تلویزیون های ۴k می باشد که روی کارتون تلویزیون های ۴k درج شده است.

داشتن یک تجربه موفق خرید از فروشگاه لوازم خانگی همیشه لذت بخش است و اشتراک گذاشتن آن لذت بخش تر!