نوشته شده توسط : ali faridi

با مقاله ای دیگر از آژاس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف در خدمت شما هستیم

بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ چیست؟کتابهایی همیشه یکی از بهترین منابع برای یادگیری هستند که جدید و به روز باشند. همیشه بسیاری از افراد موفق که توانسته‌اند به جایگاه‌های بسیار بالایی برسند، داستان خود و همچنین تجربیات خود را در قالب کتاب به افراد عرضه می‌کنند. بنابراین کتاب‌ها، گنج‌هایی غنی از تجربیاتی هستند که افراد توانسته‌اند در طی سال‌ها بدست بیاورند. شما نیز برای رشد و پیشرفت در کسب‌وکار خود و خصوصا در حوزه دیجیتال مارکیتنگ، به این تجربیات نیاز دارید.

در این مطلب بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به عنوان یک مارکتر رتبه صد دیجیتال مارکتینگ را بزنید. باید بتوانید با مطالعات خود در computerized showcasing با استفاده از دانش آن‌ها پیشرفت‌های بزرگی داشته باشید. با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف همراه باشید.

معرفی بهترین کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

حال به معرفی بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ می پردازیم:

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ 

فیلیپ کاتلر به‌عنوان پدر علم بازاریابی شناخته می‌شود. کاتلر در این کتاب اصول اولیه علم بازاریابی و همچنین مدیریت آن را مورد بررسی قرار داده است. با خواندن کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر، شما می‌توانید با بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و معانی و اصول بازاریابی را درک کرده و دید جامع و کاملی درباره این موضوع پیدا کنید.

کتاب بازاریابی دیجیتال برای دامیز نوشته رایان دیس

اگر تازه وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده‌اید، این کتاب یکی از بهترین کتابها برای شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ و تسلط بر مهارت‌های آن است. پس مطالعه بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ قطعا برای شما رشددهنده خواهد بود.در سرفصل های دیجیتال مارکتینگ این کتاب با سفر مشتری آشنا می‌شوید و در فصل‎‌های دیگر این کتاب نیز با نحوه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و ... آشنا می‌شوید. این کتاب بسیار کامل و جامع است و می‌تواند شما را کاملا بر دیجیتال مارکتینگ مسلط کند.

کتاب گاو بنفش نوشته ست گودین

کتاب گاو بنفش یکی از قابل ستایش‌ترین کتاب‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. این کتاب به نکات کلیدی و دلایل موفقیت برندهای بزرگی مانند اپل، جت بو و استارباکس اشاره می‌کند. در واقع در این کتاب، ست گودین شما را راهنمایی می‌کند که چگونه می‌توانید در حوزه کاری خود یا دیگران متفاوت و به‌عبارتی، گاو بنفش باشید.

کتاب چوب دستی‌ات را بساز یا ایده عالی مستدام نوشته چیپ هیث و دن هیث

کتاب چوب‌دستی‌ات را بساز در کشور ایران با نام ایده عالی مستدام شناخته می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ایده‌های متنوعی را در کنار هم قرار دهید و همچنین به شما یاد می‌دهد تا ایده‌های بهتری بسازید. در واقع بعد از خواندن این کتاب شما می‌‌توانید فرق بین یک ایده ماندگار و یک ایده نامناسب را بفهمید.

کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید نوشته مارکوس شریدان

در این کتاب مارکوس شریدان روی بخش مهمی از بازاریاب بودن تمرکز می‌کند و آن این است که کسب‌وکارها باید بتوانند به سوالات آنلاین مصرف کنندگان و همچنین نیازهای آن‌ها پاسخ کامل دهند. در این کتاب شما به بهترین نحو یاد می‌گیرید که چگونه با مشتریان خود ارتباط موثری برقرار کنید و محتوای خوبی را به آن‌ها ارائه دهید.

کتاب Youtility نوشته جی بائر

جی بائر در این کتاب مشکلات کتابی که مطالب بالاتر معرفی کردیم؛ یعنی گاو بنفش را بررسی می‌کند. وی اعتقاد دارد که تبلیغات دیجیتال مارکتینگ نباید تنها پر سر‌و‌صدا باشد، بلکه باید در راستای فراهم کردن رفاه بیشتر و همچنین رفع نیازهای مخاطبان نیز گام بردارد.

کتاب قبایل

کتاب قبایل نوشته گودین ست. گودین یکی از موفق ترین ها در زمینه بازاریابی است و در مطالب بالا به کتاب دیگری از این شخص اشاره کردیم. کتاب قبیله ها شما را راهنمایی می کند که چگونه از اینترنت برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید و در واقع به شما می آموزد که چگونه ریسک کنید، متفاوت باشید و به یک رهبر ایده آل تبدیل شوید.

کتاب Hit, punch, poke, Right Snare اثر گری وینچوک

این کتاب می تواند در زمینه شبکه های اجتماعی کمک شایانی به شما کند و بازاریابان شبکه های اجتماعی می توانند نکات بسیار مهمی را از این کتاب بگیرند. گری وینچوک در این کتاب به ترفندهایی برای رشد در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و ... اشاره می کند تا بتوانید در این فضاها به خوبی پیشرفت کنید.

کتاب بهترین مشتری من هستید اثر مایک مونتیرو

هر بازاریاب دیجیتال باید حداقل یک بار کتاب «تو بهترین مشتری من هستی» را بخواند، با خواندن این کتاب می توانید مشتریان تکراری را جذب کنید. مایک مونتیرو در این کتاب به شما می آموزد که چگونه به مشتری خود احساس ارزشمندی کنید و به او اطمینان دهید که در ازای پرداخت هزینه، محصول یا خدمات بسیار ارزشمندی دریافت خواهد کرد. اگر علاقه مند به خواندن بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ هستید، می توانید برای اطلاع از جدیدترین کتاب ها و اخبار دیجیتال مارکتینگ ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

کتاب ایده خود را بسازید

کتاب Do-It-Yourself خود را بسازید یا ایده بزرگ پایدار را در فهرست کتاب های برتر دیجیتال مارکتینگ بسازید کتاب Do-It-Yourself خود را بسازید که در ایران با نام Large Reasonable Thought منتشر شده است به شما در جمع آوری ایده های مختلف کمک می کند. این کتاب تئوری حافظه Velcro را توضیح می‌دهد تا بتوانید ایده‌های بهتری را بیاموزید. پس از خواندن کتاب ایده خود را بسازید، می توانید ارتباط موثرتری برقرار کنید. کتاب چگونه متفاوت فکر کنیم در لیست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ قرار دارد کتاب How to think diversely توسط روهیت بهارگاوا نوشته شده است. خواندن این کتاب برای همه بازاریابان دیجیتال که می خواهند متفاوت فکر کنند مفید خواهد بود.

بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ به شما می گوید که بازاریابان باید کارهای مختلفی انجام دهند تا محصولشان دیده شود. علاوه بر این، پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده، کمپین‌های بازاریابی دیجیتال را به واقعیت تبدیل می‌کند. کتاب دیجیتال مارکتینگ در لیست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ منتشر شده است. برای همه شرکت ها و موسسات مفید است و از طریق آن می توانند عملکرد دیجیتال مارکتینگ و اثرات مرتبط با آن را در حوزه کاری خود ارزیابی کنند. کتاب کار ترکیبی دارن هاردی احتمالا یکی از کتاب هایی است که در مورد آن زیاد شنیده اید که توسط دارن هاردی نوشته شده است. کتابی در زمینه مدیریت و بازاریابی دیجیتال که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کتاب Compound Impacts

امیدواریم از این مقاله بانوی هدف لذت برده باشید

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()